Marshall’dan sonbahara özel hassas karışımlar

06 Eylül 2012 Perşembe 13:49
Marshall’dan sonbahara özel  hassas karışımlar
AkzoNobel Marshall, 2012’nin beş ana renk trendinden biri olarak belirlediği “Hassas Karışımlar” teması ile sonbaharın gelişini kutluyor. Sessizlik ve görsel dinginlikten ilham alan Hassas Karışımlar temasına özel seçilen renk paleti hassas bir ustalığı temsil ediyor. Marshall’ın Hassas Karışımları, soğuk ama asil nötr tonlar ile lüks sıcak toprak tonlarının harika ve dengeli bir bileşimini yansıtıyor.
“Renklendir Hayatı” sloganı ve yenilerek, daha da renklenen kurumsal kimliği ile insanların hayatına renk katmaya devam eden AkzoNobel Marshall, uluslararası çapta yürüttüğü araştırmaları sonucunda belirlediği 2012 Teması, Renk Paleti ve Renkleri ile hayatı renklendirmeye devam ediyor. 2012’nin beş ana renk trendinden biri olan “Hassas Karışımlar” temasında, lüksü ve zevki, parıltı ve aşırılık yoluyla gösterme hevesinde olmayan, yeni bir konfor tarzı sunuyor.



Sonbahara ayrı bir hassasiyet katan renkler


Marshall’ın Hassas Karışımlar temasını oluşturan renk paleti, demir, çelik, beton ve alüminyum, ahşap, bakır ve deri malzemelerin soğuk ama asil nötr tonları ile lüks sıcak toprak tonlarının mercan ve pudra pembeleriyle birleşimini yansıtıyor. Bu paletteki renkler, rafine, hassas, zarif, yumuşak, gösterişli ve abartısız sıfatlarıyla temsil ediliyor. Hassas bir ustalığı yansıtırken, her sadeliğin abartısız olması zorunluluğunda olmadığını da vurguluyor. Tüm bu kavramlar ve anlamları arasında mükemmel bir denge oluşturan bu renk trendi, kusursuz dengeyi bulmayı arzu eden yeni bir konfor tarzı sunarak, yeni mevsime ayrı bir dinginlik, huzur ve hassasiyet katıyor.



AkzoNobel Marshall hayatı renklendirmek için çalışıyor

Dünyanın en büyük küresel boya ve kaplamalar şirketi ve özel kimyasalların ana üreticisi olan AkzoNobel, dünya genelinde endüstri ve tüketicilere yenilikçi ürünler sunuyor. Müşterileri için sürdürülebilir cevaplar geliştirmek konusunda iddialı olan AkzoNobel’in portföyünde, Dulux, Sikkens, International ve Eka gibi çok iyi bilinen markalar bulunuyor. AkzoNobel, Türkiye’de de Marshall markası ile küresel teknoloji ve tecrübelerle geliştirilmiş ürün ve renk hizmetleri ile hayata renk katıyor. Genel merkezi, Amstredam Hollanda’da bulunan AkzoNobel, Global Fortune 500 Şirketleri arasında yer alıyor ve sürdürülebilirlik alanında sürekli olarak lider konumda sınıflandırılıyor. AkzoNobel’in dünya çapında 80’den fazla ülkede, 55 bin Kendini Mükemmelliği ve Yarının Cevaplarını Bugünden Elde Etmeye adamış çalışanı bulunuyor.

Bu haber toplam 27131 defa okunmuştur
dergi isteği
katalog tasarlıyoruz
Etiketler:
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Diğer Haberler